کد خبر: 7791
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
تجلیل از مقام معلم در زندان ملایر

به مناسبت روز شهادت استاد مطهری مراسم تجلیل از معلم در زندان ملایر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم از معلم شاغل در زندان ملایر تجلیل شد.

در این مراسم علیرضا روزبهانی رئیس زندان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد آیت الله مطهری، ایشان را الگوی واقعی برای همه معلمان توصیف کرد و گفت: جایگاه رفیع معلمان و نقش پررنگ آنان در پیشرفت و توسعه جامعه بر همگان آشکار است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع آموزش زندانیان گفت: معلمان از مهمترین ارکان اصلاح و تربیت در زندان محسوب می شوند و در بازگشت سعادتمندانه این قشر آسیب دیده به اجتماع تاثیر بسزائی دارند.

روزبهانی افزود: کار اثربخش در حوزه تعلیم و تربیت زندانیان، پویائی و برگزاری کیفی کلاس های آموزشی با بهره گیری از علم و دانش معلمین و ظرفیت های موجود به بالا رفتن سطح سواد و توانمندسازی زندانیان منجر خواهد شد.

در پایان این آئین که با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب ملایر و جمعی از کارکنان این زندان برگزار شد از آقای حسین قربانی که بعنوان معلم در سوادآموزی زندانیان نقش مهمی ایفا کرده است با اهدا لوح تبریک و هدیه ای ارزشمند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha