برپایی مجلس عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) با حضورکارکنان اداره کل زندان های لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای لرستان در اولین روز هفته و با آغاز اولین روز از ماه محرم مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور مدیر کل و کارکنان اداره کل زندان های لرستان در تکیه گاه حسینی این اداره برگزار گردید.

بنابراین گزارش در این مراسم ضمن قرائت زیارت عاشورا و مداحی ،مداح اهل بیت آقای نوروزی ،حجت الاسلام والمسلمین علی نیا مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد درباره چگونگی رسیدن به آرامش و آسایش در این دنیا به ایراد سخن پرداخت.


حجت الاسلام  و المسلمین علی نیا در بخشی سخنان خود گفت؛ انسان فکر می کند که اگر تمام امکانات رفاهی را از قبیل ماشین 'خانه و غیره را دارا باشد به آسایش و آرامش خواهد رسید،ولی عملا چنین نیست ،آن کسی به آرامش و آسایش می رسد که به ذات مقدس الهی متصل بشود،تمام انبیا و اولیای الهی با اتصال به خداوند به ارامش و درجات عالی ربوبیت پروردگار رسیده اند. انسان با هر مقدار پول و تحصیلات بدون توسل به اهل بیت (ع)و امام حسین (ع)پر از تشویش و اضطراب است، گریه بر مظلومیت امام حسین ع است که  به آمرزیده شدن گناهان و به آرامش رسیدن منجر خواهد شد.لازم به توضیح است که این مراسم پر فیض در دهه اول محرم  به مدت ده روز برگزار و هر روز یک نفر از کارمندان میزبان این ضیافت حسینی ع خواهد بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha