افزایش ۲۵۶ درصدی دستمزد زندانیان استان البرز در سال گذشته

در مراسمی از مدیران کل فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی که در حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در سال ۱۴۰۱ مشارکت موثری داشتند تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، این مراسم در زندان فردیس و با حضور مسئولین زندان‌های استان، معاون نظارت بر زندان دادگستری، معاونین و کارشناسان ادارت کل فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی برگزار شد.

یاوری معاون نظارت بر زندان‌ دادگستری در این مراسم با اشاره به محاسن توانمند سازی زندانیان در حوزه اشتغال این امر را با ارزش خواند که می‌تواند موجب بازگشت زندانیان به دور از هرگونه برچسب به جامعه شود.

ایرج فتاحی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از مدیران کل و مسئولین دستگاه‌های اجرایی که در امر توانمندسازی زندانیان مشارکت موثر داشتند اینگونه همکاری‌ها را ضامن سلامت و امنیت اجتماعی برشمرد.

فتاحی با اشاره به افزایش ۷ برابری صدور گواهینامه مهارت‌آموزی زندانیان در سال گذشته اظهار داشت: حدود ۱۳۶ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به زندانیان مشغول به کار در کارگاه‌های داخل و خارج از زندان دستمزد پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با سال ۱۴۰۰ افزایش ۲۵۶ درصدی داشته است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم هدایایی از تولیدات چرم زندانیان به همراه لوح تقدیر به مسئولین و کارشناسان ادارات اجرایی حوزه توانمندسازی زندانیان اهدا شد.

افزایش 256 درصدی دستمزد زندانیان استان البرز در سال گذشتهافزایش 256 درصدی دستمزد زندانیان استان البرز در سال گذشته

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha