همه خانواده‌های زندانیان نیازمند باید تحت پوشش خدمات حمایتی قرار گیرند

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: انجمن های حمایت از زندانیان باید فعال تر شوند و همه خانواده های نیازمند زندانیان شناسایی و تحت پوشش خدمات حمایتی قرار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی در نشست بررسی اولویت های سازمان افزود: در سال جاری تعداد خانواده های زندانیان نیازمند تحت پوشش باید افزایش یابد و مشکلات انها را بررسی کارشناسی و رفع کرد.
وی بیان داشت: همه خدمات نیز باید به شکل هدفمند ارائه شود تا ضمن رفع مشکلات معیشتی خانواده زندانیان، از بروز اسیب های اجتماعی نیز پیشگیری شود.
مدیرکل زندان های استان تصریح کرد: آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز در سال جاری برای زندانیان و خانواده انها باید افزایش و انها را به سمت خودکفایی هدایت کرد.
کیشانی خواستار همکاری بیشتر با گروه های مردم نهاد در زندان ها شد و افزود: باید از ظرفیت های مردمی در پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 12 درصد جمعیت کیفری زندان های استان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دارد گفت: باید با تعامل مناسب با مراجع قضایی و پایش پرونده های مددجویان، روند کاهش جمعیت کیفری را حفظ کرد.
مدیرکل زندان های هرمزگان همچنین بر توسعه استفاده از پابند الکترونیکی در زندان ها تاکید کرد و بیان داشت: باید از این ظرفیت قانونی برای رفاه حال مددجویان و خانواده های آنان بهره بیشتری برد.
کیشانی به ثبت همه این فعالیت ها در سامانه های سازمانی تاکید کرد و گفت: نتیجه همه این اقدامات در ارزیابی های سازمانی مشخص می شود و باید در این خصوص جایگاه مطلوبی را کسب کرد.

همه خانواده های نیازمند زندانیان باید تحت پوشش خدمات حمایتی قرار گیرند
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha