باید دستاوردهای علمی در حوزه روانشناسی در داخل زندان‌ها عملیاتی شود

طی مراسمی و به مناسبت روز جهانی روانشناس، مدیر کل زندان های زنجان از خدمات روانشناسان زندان های استان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیرکل زندان های زنجان با قدردانی از تلاش های یکساله روانشناسان زندان های استان و تبریک روز روانشناس گفت: روانشناسی در مجموعه زندان ها دستگیری واقعی از افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه است.

حسین بنیادی اظهار کرد: علیرغم مشکلات متعدد در حوزه روانشناسی زندان ها بحمدا.. عملکرد بخش روانشناسی در زندان های استان رو به بهبود و پیشرفت بوده که این موضوع نتیجه علاقمندی همکاران شاغل در این بخش بسیار مهم است.

مدیرکل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: دین اسلام مملو از نکات تربیتی و آموزشی در حوزه روانشناسی بوده و بی شک می تواند راه روشنی برای دستیابی به سبک زندگی مطلوب در جامعه باشد که امیدوارم روانشناسان زندان ها با تکیه بر دستاوردهای علمی و مذهبی مداخلات موثر در مشکلات روحی و روانی زندانیان و خانواده های آنان داشته باشند.

لازم به توضیح است در این جلسه روانشناسان شاغل در سطح زندانهای استان، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح و مدیر کل زندان های زنجان نیز دستورات لازم در خصوص حل و فصل موارد مطروحه را صادر نمود.

در پایان این جلسه به مناسبت روز جهانی روانشناس مدیر کل زندان های زنجان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی نقدی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی روانشناسان زندان های استان تجلیل به عمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha