تبریک مدیرکل زندان‌های استان فارس به مناسبت روز روانشناس

مدیرکل زندان های فارس روز روانشناس را به روانشناسان این حوزه در مراکز اصلاحی و تربیتی استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های استان فارس به مناسبت روز روانشناس در پیامی این روز را به روانشناسان و تیم های مرتبط در این حوزه تبریک گفت.
در پیام مدیرکل زندان‌های فارس آمده است:

«امروز رسالت آرمانی و خطیر تبدیل زندانها به آموزشگاه نیکی ها که از منویات مقام معظم رهبری میباشد، قابل اجرا و دست یافتنی نیست مگر با تأسی به شیوه‌های علمی در نظام زندانبانی اسلامی،از جمله این رویکردها و شیوه‌های علمی توجه ویژه به مقوله روانشناسی و رواندرمانی است؛ مولفه هایی که علل وقوع جرم در اشخاص را به صورت علمی بررسی نموده و به منظور پایداری روند اصلاح رفتار و بهداشت روان و دستیابی به بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه و کانون خانواده، روش ها و فرایندهای مناسبی را تدبیر و تجویز می نماید.
امروز موضوع روانشناسی و دستاوردهای آن برای تمامی مردم و نظامات اجتماعی و تربیتی و فرهنگی، یک ضرورت است و این ضرورت در چرخه اصلاح و تربیت اهمیت افزونتری یافته است.
مایه افتخار و مباهات است که در فرآیند اصلاح و تربیت از حضور همکاران ارجمند در کسوت روانشناس برخورداریم، این را بهانه قرار می‌دهیم تا در روزی که تحت عنوان تکریم و روانشناسان نامگذاری شده است، از خدمات و زحمات شما عزیزان قدردانی نموده و دوام توفیقتان را در خدمت به گروه های مخاطب از خداوند سبحان مسألت داشته باشم.
اسحاق ابراهیمی
مدیرکل زندان های استان فارس»

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha