زندانیان داوطلبانه حاشیه زندان مرکزی رشت را پاکسازی کردند

مددجویان زندان مرکزی رشت در حمایت از محیط زیست با حضور داوطلبانه در جمع آوری زباله ها و پاکسازی محوطه پیرامونی‌ زندان همراهی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،طی نشستی ترابی مدیر زندان مرکزی رشت با هدف اجرای پاکسازی و کمک به محیط زیست با رئیس اداره محیط زیست شهرستان رشت دیدار و در خصوص راه های همکاری و ضرورت های زیست محیطی گفتگو کرد.
ترابی مدیر زندان مرکزی رشت در این نشست به اهمیت ویژه و ضرورت های پیشرو در حفظ و حراست از محیط زیست تاکید کرد،وی آگاهی های عمومی در خصوص حفظ محیط زیست را لازمه یک زندگی سالم در گرو آموزش و ارتقاء سطح سلامت جامعه برشمرد.
در ادامه رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت نیز ضمن تقدیر و تشکر از دغدغه مندی مسئولانه قاضی ناظر زندان ، مدیریت و مجموعه همکاران پرتلاش اداره زندان مرکزی ، محیط زیست را موهبتی خداوندی برای بهتر زیستن دانست .
وی، با اشاره به جهات مختلف احیای اکوسیستم ، پاکسازی محیط زندگی ، کوهها ، مراتع و ... را نیازمند عزمی جدی و چالشی ارزشمند در فرهنگ عمومی جامعه برشمرد
در پایان این نشست ، مددجویان بصورت داوطلبانه همراه با مسئولین امر در اقدامی ارزشمند به جمع آوری زباله ها پرداختند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha