نشست مشترک رئیس سازمان زندان‌ها و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه

دکتر غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و دکتر غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر درجهت همکاری و هم‌افزایی فی‌مابین با یکدیگر به گفتگو نشستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشست مشترک رئیس سازمان زندان‌ها و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر درراستای تفاهمنامه منعقده فی‌مابین و به منظور بررسی اقدامات انجام‌شده دراین خصوص برگزار و طرفین بر تقویت همکاری‌ها بویژه زمینه‌سازی برای تبادل تجربیات و رویه‌ها تأکید کردند.

رئیس سازمان زندان‌ها دربخشی از سخنان خود با بیان اینکه آئین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها یکی از مترقی‌ترین مقررات در حوزه زندانبانی است، گفت: در بسیاری از موارد من‌جمله در حوزه بهداشت و درمان فراتر از حداقل قواعد استاندارد می‌باشیم.

در ادامه معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از پیشبرد همکاری‌های بین‌المللی درحوزه زندانبانی خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه خیلی از خدمات سازمان زندان‌ها ازجمله حمایت از خانواده زندانیان و یا توسعه حرفه‌آموزی و اشتغال برای زندانیان، تصویر خوبی از زندان‌های کشور را نمایش می‌دهد.

لازم به ذکر است؛ این نشست مشترک چهارشنبه 6 اردیبهشت با حضور روسا، معاونین و مدیران ستادی این دو دستگاه در محل سازمان زندان‌ها برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha