فرمانده انتظامی استان البرز از ندامتگاه قزلحصار بازدید کرد
بازدید فرمانده انتظامی استان البرز از ندامتگاه قزلحصار

سردار حمید هداوندخانی فرمانده انتظامی استان البرز بهمراه مدیر کل زندان های استان تهران از بخش های مختلف ندامتگاه قزلحصار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، سیدحشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندانهای استان تهران در این خصوص گفت: زندان‌ها بخش مهمی از ساماندهی حوزه امنیتی جامعه را برعهده دارند و در برقراری نظم و آرامش اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارند.

حیات‌الغیب تأمین نظم و امنیت زندان‌ها را برای رسیدن به اهداف مهم سازمان ضروری دانست و افزود: بسترسازی فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی، با تأمین نظم و امنیت فراهم می گردد و باید در جهت ارتقاء امنیت و اقتدار زندان‌ها، بیش از پیش تلاش کنیم.

وی یگان حفاظت زندان‌ها را یکی از واحدهای تأمین کننده نظم و امنیت و ایجاد آرامش در مراکز تأمینی و تربیتی دانست و بر ارتقاء آموزش کارکنان وظیفه و کادر، تجهیز یگان و برنامه ریزی برای تحقق اهداف تعیین شده سازمانی تأکید کرد.

در ادامه سردار حمید هداوندخانی فرمانده یگان انتظامی استان البرز در بازدید از ندامتگاه قزلحصارگفت: خدمات صادقانه‌ی شما زندانبانان در زندان‌ها، نه تنها به زندانی، بلکه کمک شایسته ای به نظم و امنیت جامعه دارد.

عضو شورا تأمین استان البرز در ادامه افزود: ایجاد بستر مناسب اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها، اجرای برنامه های متنوع آموزشی و درمانی در غالب اشتغال و تحصیل، با رعایت صیانت از حقوق شهروندی از اقدامات شما زندانبانان است که شرایط لازم برای ورود شرافتمندانه زندانیان به جامعه را فراهم می کند و این روند در لوای نظم و امنیت زندان‌ها تحقق می یابد.

هداوندخانی اهداف اصلاحی و تربیتی در زندان ها را منوط به برقراری نظم، امنیت و آرامش دانست و یگان حفاظت زندان‌ها به عنوان متولیان این امر، وظیفه خطیری را بر عهده دارد.

شایان ذکر است فرمانده انتظامی استان البرز از بخش های مختلف اشتغال کارگاهی و محل اسکان زندانیان بازدید و با تعدادی از زندانیان گفتگو کرد.

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha