مدیرکل زندان‌های گیلان با مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان دیدار کرد

در نشست مدیرکل زندان های گیلان با مدیرکل فنی و حرفه ای استان در خصوص نوع آموزش های فنی و حرفه ای در زندان ها که مبتنی بر نیاز سنجی بازار کسب و کار است گفتگو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، مدیرکل زندان ها با مدیرکل فنی و حرفه ای استان گیلان ؛نشستی در خصوص نوع آموزش های فنی و حرفه ای در زندان ها که مبتنی بر نیاز سنجی بازار کسب و کار است برگزار کرد.

در این نشست که با حضور معاون سلامت و اصلاح و تربیت ،روسای اشتغال و حرفه آموزی ،اداره فرهنگی زندانها و معاونین و برخی از روسای مراکز فنی و حرفه ایی برگزار شد،محمدی اصل مدیرکل زندان های گیلان ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری های صورت گرفته اظهار داشت ، تعامل و همکاری مربیان فنی و حرفه ای به ویژه در سال های اخیر قابل تحسین و تقدیر است که می توان با تقویت این مسیر و ساخت بستری قدرتمند و بروز تر که یکی از اولویت های مهم سازمانی است در راستای حرفه آموزی و اشتغال مددجویان گام های سازنده تری برداشت.

وی با بیان تشکیل کارگروهای تخصصی در حوزه اشتغال و حرفه آموزی با هدف نیاز سنجی بازار کار خبر داد و گفت : تعامل و همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای منجر به توانمندسازی اقتصادی ، پیشگیری از تکرار جرم ، جامعه پذیری ، حفظ کیان خانواده و امنیت عمومی خواهد شد.

مدیرکل زندان های گیلان با مدیرکل فنی و حرفه ای استان دیدار کردمدیرکل زندان های گیلان با مدیرکل فنی و حرفه ای استان دیدار کرد

مدیرکل زندان های گیلان استفاده بهینه از فضای آموزشی ، توانمند سازی و کشف استعدادهای مددجویان در حوزه حرفه آموزی و ایجاد فضای کسب و کار را در زمینه غنی سازی اوقات فراغت گروه هدف را مهم عنوان داشت و فراهم سازی شاخصه های کیفی آموزش در توانمند سازی و مهارت آموزی را از مهمترین عوامل عزت نفس و با اجتماعی شدن مددجویان دانست .

محمدی اصل درپایان با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز آموزش فنی و حرفه ای با مجموعه ای بالغ بر4646 نفر مددجوی آموزش دیده از ۸۰ درصد افزایش عملکرد در حوزه حرفه آموزی در سال 1401 خبر داد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha