نیکوکاران اشکذری 7 میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند کمک کردند

جشن گلریزان شهرستان اشکذر برگزار شد و در این آیین که با اجرای خواننده محبوب کشوری مجید اخشابی همراه بود مبلغ 7 میلیارد ریالی از سوی نیکوکاران و صنعت گران این شهرستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، همزمان با شامگاه پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه جشن گلریزان شهرستان اشکذر با حضور بیش از ۲ هزار نفر و با حضور مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان، نماینده استان و شهرستان اشکذر در مجلس شورای اسلامی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان ،فرماندار ، شهردار ، رئیس شورای شهر، امام جمعه و رئیس دادگستری شهرستان اشکذر در پارک بزرگ شهر این شهرستان برگزار گردید و مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

در این آیین مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر از زحمات ستاد دیه استان به دلیل برپایی جشن های گلریزان به صورت گسترده در تمامی شهرستان ها گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری شاهد برگزاری جشن های با شکوهی بودیم که با نیت فرهنگ سازی و در راستای آگاهی بخشی به اجتماع با حضور چند هزار نفره مردم همراه بود.

رضا مقبلی در ادامه با تاکید بر زندان بانی اسلامی در کشور گفت: در سال ۱۴۰۱ شاهد کاهش جمعیت کیفری در زندانهای استان به میزان ۲۲ درصد بودیم که این خود گواه بر نقش بسزای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در این استان است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد نیز در این آیین ضمن تقدیر از کسانی که برای برپایی این جشن زحمت کشیدند گفت: امشب همگی جمع شده ایم تا بتوانیم نعمت آزادی را به افرادی را هدیه بدهیم که هم اکنون غمگین بوده و به دور از خانواده خود هستند و امیدواریم تا با کمک های خرد و کلان شما نیکوکاران بتوانیم زمینه آزادی هرچه بیشتر محکومین مالی جرائم غیر عمد را فراهم نماییم.

سعید رضا پارسائیان ادامه داد: آزادی یک زندانی نجات یک جامعه است زیرا با زندانی شدن یک شخص بسیاری از آسیب های اجتماعی گرفتار او و خانواده وی میشود که در بسیاری از مواقع لطمات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

در ابتدای این آیین فرماندار شهرستان اشکذر ضمن خیر مقدم به نیکوکاران و مسئولین گفت: امیدواریم تا با مشارکت صنعت گران و مردم در این شب در کنار اجرای برنامه های شاد بتوانیم شادی را به کسانی که از خانواده دور هستند و به دلایل بدهی مالی در زندانها تحمل حبس میکنند برگردانیم و زمینه بازگشت مددجویان غیر عمد به آغوش خانواده فراهم گردد.

روح الله ردایی ادامه داد: انفاق و کمک به دیگان و نیازمندان برکات فردی و اجتماعی و اخروی را به دنبال دارد که همگی بر گرفته از قرآن کریم است و با این اقدام خیرمندانه موجب رشد عاطفه انسانی ، سخاوت ، تقویت محبوبیت و در نهایت رستگاری است که پاداش اخروی این کار خیر میباشد.

گفتنی است اجرای موسیقی توسط خواننده مطرح کشوری مجید اخشابی ، اجرای طنز توسط طناز استان و یاور ستاد دیه استان یزد مهدی صفوی زاده ، مرشد خوانی از دیگر برنامه های اجرایی در این آیین بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha