12 میلیارد ریال هدیه خیرین به زندانیان بدهکار مالی در استان البرز

جشن گلریزان ستاد دیه استان البرز به رسم هر ساله در ماه مبارک رمضان و با حضور خیرین در ندامتگاه فردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، این مراسم که با حضور مسئولان، خیرین، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد، 14 زندانی بدهکار مالی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: در جشن گلریزان شب گذشته خیرین مبلغ 12 میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیر عمد اهدا کردند که در این امر خداپسندانه اصناف استان البرز حضور فعال داشتند.

چهار محالی با اشاره به ثواب آزادی زندانیان بدهکار مالی اظهار داشت: علاوه بر مبلغ اهدایی، 14 زندانی بدهکار مالی نیز در مراسم شب گذشته آزاد شدند تا بتوانند به کمک خیرین و به همت ستاد دیه و مرکز نیکوکاری زندان‌ها بار دیگر طمع شیرین آزادی را بچشند.

مدیر کل زندان‌های استان البرز افزود: زندان یک حقیقت تلخ در تمام جوامع است که خوشبختانه در ایران و با کمک خیرین و کمک‌های آنان و رویکرد انسان دوستانه و اصلاحی و تربیتی سازمان سازمان در صدد کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هستیم.

چهارمحالی اظهار داشت: کمک‌های خیرین صرف آزادی زندانیان، انجام اموراصلاحی و تربیتی و همچنین کمک به خانواده‌های بی بضاعت زندانیان و اشتغال آن‌ها می‌شود که این امر در دنیا بی نظیر است.

گفتنی است در سال گذشته و با همت نهادهای حمایتی اداره کل زندان‌های استان البرز و کمک‌های خیرین 500 زندانی بدهکار مالی و جرایم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

برای دیدن عکس های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha