ماموریت ما بر مبنای دانایی‌محوری و افزایش دانش تخصصی کارکنان تدوین شده است

سرهنگ ضیاءبخش در جلسه یگان حفاظت سازمان زندان‌ها بر ایجاد نشاط و شادابی، تقویت باورهای اعتقادی و آموزش مکفی کارکنان به‌عنوان مهمترین عوامل اجرای مطلوب وظایف و ماموریت‌ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، پانزدهمین جلسه شورای عمومی یگان حفاظت سازمان زندان‌ها با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور برگزار گردید.

سرهنگ رضا ضیاءبخش در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران در ماه مبارک رمضان و اشاره به گشوده شدن درهای رحمت الهی در این ماه پرفضیلت بر لزوم اخوت، همدلی و همتاپروری کلیه همکاران در مجموعه یگان حفاظت تاکید داشت.

وی با تشریح تدابیر و اولویت های این یگان در سال 1402 تصریح کرد: در راستای تحقق بخشی به اولویت های ابلاغی ریاست محترم سازمان، در سال جاری اجرای ماموریت های محوله یگان حفاظت بر مبنای دانایی محوری و افزایش دانش تخصصی کارکنان برنامه ریزی و تدوین گردیده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور ایجاد نشاط و شادابی ، تقویت باورهای اعتقادی و آموزش مکفی کارکنان را از مهمترین عوامل زمینه ساز جهت اجرای مطلوب وظایف و ماموریت ها عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست از فرمانده و یکی از کارکنان یگان حفاظت اداره کل زندان های استان تهران به منظور انجام تحقیقات و اقدامات علمی درخصوص بهبود فرآیند اعزام و بدرقه زندانیان با اهداء لوح توسط سرهنگ رضا ضیاءبخش قدردانی بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha