کد خبر: 750
۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

بازدید های میدانی مدیرکل زندانهای خوزستان

بازدید مدیرکل زندانهای خوزستان از زندان رامهرمز

افتخار ما این است که در کسوت خادمان اصلاح و تربیت فعالیت میکنیم.
بازدید مدیرکل زندانهای خوزستان از زندان رامهرمز

غلامرضا روشان در سومین بازدید خود از زندانهای تابعه استان، از زندان رامهرمز بازدید نمود. در این بازدید 2.5 ساعته ، اندرزگاه ، خدمات و پشتیبانی، حوزه اداری ، یگان وظیفه ها و... زندان مورد بازدید وی و هیات همراه قرار گرفت.

بگزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان ، غلامرضا روشان در رأس هیآتی از  مسئولین ستادی  اداره کل زندانهای استان با حضور در زندان رامهرمز از بخشهای مختلف اندرزگاهی ، اداری ، خدماتی و تاسیساتی زندان بازدید و ضمن تاکید بر ضرورت تامین فضای مناسب نگهداری مجرمان، از  برنامه های لازم به منظور انتقال هرچه سریعتر زندانیان از این زندان به ندامتگاه جدید خبر داد.
مدیرکل زندانهای خوزستان در این بازدید و در جمع مددجویان ،  با اشاره به اینکه کارکنان زندان بخش مهمی از دوران جوانی و زندگی خود را به خدمت در زندان و  اصلاح مجرمان در سنگر اصلاح و تربیت اختصاص داده اند  گفت:  این خدمت بزرگی است برای جامعه زیرا با اصلاح مجرمان می توان امنیت و سلامت جامعه را ارتقا بخشید.

این مقام ارشد زندانهای خوزستان همچنین در جمع سربازان وظیفه زندان و دیدار صمیمانه با آنان، بر ضرورت نگاه پدرانه -آموزشی و ارشادی به سربازان تاکید نمود و گفت: سربازان امانت مردم هستند و به عنوان فرزندان و آینده سازان کشور، باید از امکانات، توجه و رفاهیات لازم در اثنای خدمت برخوردار باشند.

انتهای خبر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha