نتیجه دلنشین همکاری مشترک زندان‌ها و کمیته امداد

اشتغال زندانیان آزاد شده با همکاری مشترک اداره کل زندان ها و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) زنجان در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، با هدف بررسی وضعیت زندانیان آزاد شده که با تسهیلات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، موفق به راه اندازی کسب و کار موفق شده‌اند، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان ها به همراه صالحی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از وضعیت اشتغال دو زندانی آزاد شده در شهر زنجان و روستاهای نزدیک این شهر بازدید کردند.

در این بازدید مدیر کل زندان ها و کمیته امداد حضرت امام(ره) در محل فعالیت انگشتر سازی و فرش بافی دو زندانی زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان حاضر واز وضعیت درآمدی فعالیت‌های اقتصادی راه اندازی شده مطلع و در خصوص موانع و مشکلات موجود دستورات لازم را صادر نمودند.

پایان دلنشین همکاری مشترک زندان ها و کمیته امداد

تحویل هدایای نقدی و سبدهای غذایی از سوی مدیرکل زندان ها و مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) به این زندانیان پایان بخش این بازدید بود.

در حاشیه بازدید مهمترین مسائل و مشکلات همکاری دوجانبه فی مابین اداره کل زندان ها و کمیته امداد حضرت امام (ره) با هدف ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای توانمندسازی خانواده زندانیان مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha