ستاد مدیریت بحران در زندان رفسنجان  تشکیل شد

در پی ورود سامانه مونسون به شهر رفسنجان و سرازیر شدن روان آبها به سمت شهر، طرح احضار پرسنل زندان رفسنجان کلید خورد. در این رابطه همزمان ، سید مجتبی حسینی، مدیرکل زندانهای استان، به همراه معاون اصلاح و تربیت،  رئیس اداره حفاظت و اطلاعات و فرمانده یگان حفاظت اداره کل نیز در زندان رفسنجان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی زندان رفسنجان در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۶ رأس ساعت ۲۲، در پی بارش‌های «سامانه مونسون» در این شهرستان و سرازیر شدن روان‌آب‌ها به سمت شهر، طرح احضار پرسنل کلید خورد و کلیه همکاران زندان، در کمترین زمان ممکن در زندان حاضر شدند.

در این رابطه همزمان، سیدمجتبی حسینی، مدیرکل زندانهای استان کرمان، به همراه سلیمانی معاون اصلاح و تربیت، رضایی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات و آرامون فرمانده یگان حفاظت اداره کل در زندان رفسنجان حضور یافتند. ضمن بازدید از نقاط آسیب‌پذیر زندان، در جریان  اقدامات انجام شده  قرار گرفتند. وی از فعالیت‌های عمرانی و امنیتی زندان در یک‌ماه گذشته، از جمله حصارکشی ورودی زندان، نصب دو درب در کالیدور  اصلی و ساخت تخت جهت آسایشگاه زندان‌باز بازدید نمودند. پس از آن در جلسه ستاد بحران اداره حضور یافته و با تشکیل چند کارگروه و تقسیم وظایف آنها، در خصوص آمادگی به موقع  در مواجهه با خطرات احتمالی تصمیم‌گیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha