اولین جلسه شورای اداری بازداشتگاه اوین در سال جدید برگزار شد

 به منظور اجرای دقیق اولویت‌های سازمان زندان‌ها در سال جدید، اولین جلسه شورای اداری بازداشتگاه اوین در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر، معاونین، رؤسای اندرزگاه‌ها و مسئولین دوایر زندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر بازداشتگاه اوین، در اولین جلسه شورای اداری با آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، از تلاش‌ها و زحمات کلیه همکاران در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و گفت: بحمد الله در سالی که گذشت با همت و تلاش همکاران، این مرکز در شاخص‌های متعددی حائز رتبه‌های خوبی شد.

مدیر بازداشتگاه با اشاره به متن اولویت‌های پنج‌گانه سازمان زندان‌ها، تاکید بر اجرای اولویت‌ها و همچنین صدور دستور تشکیل ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی در جهت اجرای دقیق اولویت‌ها را یادآور شد.

فرزادی افزود: همدلی و همکاری همه کارکنان در لوای قانون‌مداری و کرامت انسانی مورد تاکید قرار دارد. وی گفت: معیار، قانون است و قانون‌مداری و سلامت نفس و در کنار آن وجدان کاری است که رضای خدای متعال و مراجعین را در پی دارد. در سال جدید تلاش کنیم با همین رویه و همانند گذشته خدمت کنیم.

وی در این شورا که به منظور اجرای دقیق اولویت‌های پنج‌گانه ابلاغی از سوی رئیس سازمان تشکیل شده بود، اجرای کامل آن را بسیارحیاتی و یک ضرورت دانست که باید به طور منظم اجرا شود.

در پایان حاضرین در جلسه مشکلات، مسائل و انتقادات مربوط به حوزه خود را مطرح کردند که توسط مدیر مورد پیگیری قرارگرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha