خیّرین دیواندره‌ای در گلریزان امسال گل کاشتند

مدیرکل زندان‌های استان کردستان حضور مردم خیرخواه و نیک اندیش شهرستان دیواندره در جشن گلریزان امسال را بی سابقه عنوان کرد و گفت: با حضور حداکثری خیرین و دستان پرخیر و برکت نیکوکاران دیواندره ای، مبلغ قابل توجهی درراستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان از برگزاری جشن گلریزان در شهرستان دیواندره همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار، امام جمعه و تنی چند از مسئولین این شهرستان خبر داد.

محمدی حضور پرشور خیرین در جشن گلریزان این شهرستان را بی سابقه عنوان کرد و افزود: حضورحداکثری خیرین و نیکوکاران در جشن گلریزان امسال، نشان از نوع دوستی و سخاوتمندی مردمان این دیار دارد که بی شک نتیجه این عمل خداپسندانه اجر و پاداش دنیویی و اخروی را به دنبال خواهد داشت.

خیرین دیواندره ای در گلریزان امسال گل کاشتند

ماموستا جلال مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره نیز در این مراسم به اهمیت سخاوت و بخشندگی از دیدگاه قرآن و سنت اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس کلام وحی الهی کسانی که اموال خود را، شب و روز و نهان و آشکارا انفاق می کنند، پاداش آنان نزد پروردگارشان خواهد بود چرا که بخشش مال موجب آمرزش گناهان و رزق و فروانی در مال می شود.

خیرین دیواندره ای در گلریزان امسال گل کاشتند

گفتنی است مردم خیر و نیک اندیش شهرستان دیواندره در گلریزان امسال مقدار قابل توجهی به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهداء کردند که پس از جمع آوری به صورت کلی و در سطح استانی این میزان کمک ها اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha