کمک ۴ میلیاردی خیّرین گلستانی در «جشن گلریزان» به آزادی زندانیان نیازمند

مدیرکل زندان‌های گلستان از کمک ۴ میلیارد تومانی خیرین گلستانی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند در جشن گلریزان، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های گلستان: سرلک مدیرکل زندان‌های استان گفت: در جشن گلریزان امسال بیش از ۳۰۰ نفر از خیرین استان برای آزادی ۹۰ زندانی غیرعمد حضور داشتند که ۴ میلیارد تومان کمک کردند.

وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه استان در ادامه افزود: از ابتدای امسال تاکنون با برگزاری پویش عید نوروز تا عید فطر و با کمک مردم خیراندیش ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای استان آزاد شدند.

کمک ۴میلیاردی خیرین گلستانی در جشن گلریزان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هم اکنون تعداد زندانیان نیازمند و چشم انتظار آزادی در استان ۱۴۸ نفر است که در مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارند.

کمک ۴میلیاردی خیرین گلستانی در جشن گلریزان

حیدر آسیابی افزود: در جشن گلریزان ۴ میلیارد تومان جمع آوری شد که بین همه محکومان مالی نیازمند تقسیم خواهد شد و در کنار آن با اعطای وام‌های ستاد دیه که در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت امیدواریم زمینه آز ادی همه آن‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه پارسال با کمک خیران استان ۵۸۴ نفر از زندان آزاد شدند گفت: در حال حاضر ۱۴۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمک مردم و خیرین هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha