ضیافت افطاری 350 نفره مددجویان زندان مرکزی یزد در کنار خانواده

در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان طرح ضیافت افطاری با عنوان «سفره مهربانی» برگزار و مددجویان زندان مرکزی یزد به همراه خانواده در مجتمع ورزشی شهید لاجوردی سر سفره افطار نشستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، رضا مقبلی با اشاره به برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی در زندان های استان گفت: یکی از این برنامه تحت عنوان از بام تا شام است در این زمینه برنامه های فرهنگی متعدادی برای مددجویان زندانی از فریضه نماز صبح تا خاموشی شب برنامه ریزی شده است.

وی اظهار کرد: زمینه پیگیری برنامه های آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی حتی دانشگاه در زندان برای مددجویان فراهم شده است و با تلاش و کوشش و برنامه ریزی توانسته در حوزه اصلاح و تربیت مقام اول و در حوزه اشغال و حرفه آموزی رتبه سوم کشور را کسب نماییم و یکی از استان‌های برتر عرصه زندانبانی باشد.

وی از طرح ابتکاری زندان اجتماع محور بعنوان طرح فاخر و تحول گرا در عرصه زندانبانی یاد کرد و اظهار نمود: این طرح با مشارکت و همراهی ۳۸ دستگاه با مدیریت استانداری در حال نهایی شدن است و با این طرح می توانیم شاهد زندانبانی علمی باشیم.

گفتنی است در این مراسم از پیش از افطار با اجرای هنرمندان مطرح نمایش و موسیقی و همچنین اجرای مجری توانمند صدا و سیمای مرکز یزد آغاز و پس از نماز جماعت و ضیافت افطاری مدیرکل زندان‌ها و جمعی از مسئولین با حضور بر سر میز افطاری با خانواده‌ها گفتگو و در ادامه به فرزندان مددجویان بسته‌های آموزشی و سرگرمی اهدا شد.

انتهای پیام //

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha