ضیافت افطار خیرین نیک‌اندیش بروجرد در ماه میهمانی خدا برای آزادی زندانیان بدهکار مالی

جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان بدهکار مالی با حضور مسئولین وخیرین بروجرد برگزار شد.در این مراسم مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط خیرین به ستاد دیه اهدا گردید که موجبات آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان بدهکار مالی با حضور امام جمعه محترم شهرستان بروجرد، معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه بروجرد، مدیر کل زندان‌های استان لرستان، ، رئیس دادگستری، دادستان، اعضای شورای اسلامی شهرستان بروجرد و خانم مقصودی یکی از نمایندگان مردم شریف بروجرد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

.ضیافت افطار خیرین نیک اندیش بروجرد در ماه میهمانی خدا برای آزادی زندانیان بدهکار مالی

در این مراسم امام جمعه شهرستان بروجرد بیان کرد: انفاق خیرین، ابتدا به دست خداوند متعال و سپس به دست نیازمندان می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی خاطر نشان کرد از این رو که این انفاق‌ها ابتدا در نزد پروردگار حاضر می‌شوند، سفارش شده که انسان باید از بهترین چیزهایی که دوست دارد انفاق کند.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان با تشکر از مردم فهیم جمهوری اسلامی ایران بخاطر شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، استکبارستیزی مردم را پیام واضحی برای یاوه گویان صهیونیست دانست.

ضیافت افطار خیرین نیک اندیش بروجرد در ماه میهمانی خدا برای آزادی زندانیان بدهکار مالی

وی از همراهی و همکاری ستاد دیه، مجموعه همکاران زندان بروجرد و مجموعه دادگستری این شهرستان بابت برگزاری جشن گلریزان تشکر و قدردانی کرد.

عضو شورای قضایی در ادامه به آیات و روایات متعدد مربوط به انفاق و کارهای خیر و باقیات صالحات اشاره کرد و سپس افزود: در ایام چند ساله اخیر علیرغم مشکلات سخت و عدیده‌ای که در استان مانند سیل ویرانگر پلدختر، کرونا، خشکسالی و تورم و بیکاری بر سر راه مردم استان بود، خیرین نیک اندیش با کمک‌های بی‌دریغشان موجبات آزادی نزدیک به ۱۶۸۰ نفر زندانی بدهکار مالی را طی این دوره مدیریت فراهم نمودند.

کشوری سپس خدمات انجام شده در حیطه اصلاح و تربیت زندانیان و امورات زندانبانی را مطرح کرد و گفت: ما در تجربیات زندانبانی خود به عینه مشاهده کردیم که هرجا در کنار و همراه مردم و جامعه هدف باشیم، آنان با تمام وجود پای کار نظام اسلامی خواهند ماند.ضیافت افطار خیرین نیک اندیش بروجرد در ماه میهمانی خدا برای آزادی زندانیان بدهکار مالی

مدیر کل زندان‌های لرستان اظهار داشت: آزادی یک فرد از زندان، می‌تواند موجب نجات یک خانوار از گرداب سختی‌ها در تلاطم زندگی بشود و نجات یک یا چند خانوار، یک جامعه را از هجوم حوادث نجات می‌دهد که این اهمیت کار خیرین را نشان می‌دهد.

در ادامه این جشن، مرادی سرابی فرماندار بروجرد انفاق اموال را یکی از سه امتحان الهی بر شمرد و عنوان کرد: جشن گلریزان علاوه بر رهایی زندانیان از بند زندان، جشن رهایی خیرین از بند نفس و هواهای نفسانی است که این نشأت گرفته از برکات نظام جمهوری اسلامی است.ضیافت افطار خیرین نیک اندیش بروجرد در ماه میهمانی خدا برای آزادی زندانیان بدهکار مالی

کرمی عالم رئیس دادگستری شهرستان بروجرد نیز گفت: انفاق در راه خدا به مثابه جهاد و مصداق آیه شریفه «جاهدوا بأموالهم» است.

رئیس دادگستری شهرستان بروجرد گفت: سازمان زندان‌ها در تحقق بخشیدن به فرمایش امام خمینی که فرمود زندان‌ها را به دانشگاه تبدیل کنید، موفق بوده است و مسائل فرهنگی و اصلاحی و تربیتی جایگاه ویژه‌ای در بازسازگاری اجتماعی زندانیان دارد و خاطر نشان کرد دستگاه قضایی مصمم است زمینه آزادی مددجویان بدهکار مالی را با این گونه مراسمات فراهم آورد.

ضیافت افطار خیرین نیک اندیش بروجرد در ماه میهمانی خدا برای آزادی زندانیان بدهکار مالی

لازم به ذکر است در این مراسم مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط خیرین به ستاد دیه اهدا شد که موجبات آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی را فراهم می‌کند. همچنین ۳۶ نفر از زندانیان بدهکار مالی در شهرستان بروجرد چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی از بند زندان هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha