کمک ۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومانی بنام خیّرین میاندوآب ثبت شد
جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد شهرستان میاندوآب

رکورد مبلغ احسان در جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند استان اذربایجان غربی با رکورد کمک ۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومانی مردم خیر زادگاه شهید باکری ها در سه مراسم جداگانه مجازی ثبت شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، شهرستان میاندوآب برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد رکورد دار کمک به ستاد مردمی دیه شدند.

به گفته امامی رئیس زندان در خصوص مراسم جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان در روزهای ۱۸،۲۰،۲۲فروردین ماه در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان میاندوآب و با حضور خیرین از اقشار مختلف اعم از فعالین اقتصادی ، جامعه پزشکان ،مهندسان و بازاریان برگزار گردید. این مراسم در قالب برنامه تلویزیونی با عنوان آزادی به وقت افطار از صدا و سیمای مرکز استان و سامانه آپارات پخش می شد با کمک خیرین مبلغ ۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری گردید.

این مراسم در سه شب برگزار که در شب اول که با حضور فعالین اقتصادی صورت پذیرفت مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و شب دوم با حضور کسبه و بازاریان مبلغ ۴۰۰ میلیون و شب سوم با حضور جامعه پزشکان و مهندسان و قشر های مختلف تشکیل شد مبلغ ۷۳۰ میلیون تومان جمع آوری شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha