نوع دوستی خیرعراقی چراغ دل خانواده زندانیان کردستانی را روشن کرد

نیکوکارعراقی در گلریزان امسال علاوه بر تعهد میلیاردی جهت آزادی تعدادی زندانی جرائم غیرعمد، تامین ۳۰ سری جهیزیه برای فرزندان خانواده این زندانیان و همچنین تجهیز دو سوله اشتغالزایی در زندان مرکزی سنندج را عهده دار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، یک شهروند خیر عراقی با حضور در دفتر مدیرکل زندان های استان از نیت خیری گفت که بی شک ثواب این امر خداپسندانه بهترین توشه برای سفر آخرت وی می شود.
مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان در تشریح این خبر با تاکید به اینکه خوشبختانه فرهنگ نیکوکاری و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در همه جا گسترش یافته، گفت: این شهروند نیکوکار عراقی بدون در نظر گرفتن مبلغ مشخصی و با بخشش مال خود، عهده دار آزادی تعدادی زندانی جرائم غیرعمد از زندان های کردستان شد.

نوع دوستی خیرعراقی چراغ دل خانواده زندانیان کردستانی را روشن کرد
وی افزود: نیک اندیشی این خیر تنها به همین جا ختم نشد بلکه وی وعده تامین ۳۰ سری جهزیه برای خانواده زندانیان و همچنین به پیشنهاد تجهیز دو کارگاه بزرگ اشتغالزایی در زندان مرکزی سنندج برای زندانیان زن و مرد بله گفت تا در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان نیز گامی برداشته باشد.
محمدی در پایان گفت: آزادی و هدیه زندگی مجدد به زندانیان نیازمند لذت‌بخش است و ازآن شیرین تر کمک به این آسیب دیدگان و بازگشت به حریم امن خانواده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha