تدارک ضیافت سفره عید فطر برای خانواده زندانیان استان کردستان

با هدف تامین بسته های معیشتی سفره عید فطر خانواده زندانیان استان کردستان، نشست مشترک مدیرکل زندان های استان با مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان در نشست مشترک با مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان گفت: درشرایط حساس اقتصادی کنونی، دایره مسائل، مشکلات و گرفتاری های خانواده زندانیان بسیار وسیع بوده و قطعاً با ورود و حمایت دستگاه‌های حمایتی شاهد کاهش چرخه جرم در جامعه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه خانواده زندانیان از نظر نبود سرپرست در منزل و همچنین عدم درآمد پایدار در اولویت حمایت های مادی و معنوی قرار دارند، افزود: به جهت تامین بسته های معیشتی عید فطر امسال برای خانواده زندانیان نیازمند کمک و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان هستیم.

در ادامه این نشست مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان نیز به آمادگی این مجموعه جهت حمایت از این اقشار ضعیف و آسیب پذیر تاکید کرد و اظهار داشت: در زمینه کمک‌های معیشتی و اشتغال محور می‌توانیم بخشی از کمک‌‎ها را به سمت مجموعه زندان‌ها هدایت کنیم و در حد بضاعت منابع خوبی به سمت زندان ها سوق دهیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha