برگزاری ۲۵ جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد
سهرابی - مدیر ستاد دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان آذربایجان غربی

سهرابی مدیر ستاد دیه استان آذربایجان غربی گفت: از ۱۵ جشن گلریزان برگزار شده در سطح استان آذربایجان غربی ۱۶۰میلیارد ریال نقد و ۵۰ میلیارد ریال تعهدات خیّرین برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، امیر سهرابی مدیر ستاد دیه استان ضمن تحسین اراده و همت مردم مسلمان استان آذربایجان غربی از امت خیّر در شهرها و بخش تقدیر کرد.

مدیر ستاد دیه استان آذربایجان غربی گفت : بحمد الله با احساس مسئولیت مردم مسلمان در کلیه صنوف و اقشار حتی در بخش های کوچک تا ۲۶ فروردین ماه ۱۵ جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند برگزار شده است و ۱۰ مراسم جشن گلریزان در شهرها و بخش های مختلف تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی گفت امروز ۲۶ فروردین ماه بخش های نوشین شهر و نالوس در اشنویه با حضور مردم خیّر جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد برگزار می نمایند وی ادامه داد : امسال اولین بار است با احساس نوعدوستی مردم مسلمان استان آذربایجان غربی حتی در بخش های کوچک و اتحادیه ها و اصناف گلریزان آزادی برگزار می نماییم.

وی گفت در روزهای آتی با میزبانی روسای دادگستری و فرمانداران شهرهای مهاباد،پیرانشهر، تکاب، شاهیندژ ، پلدشت و چالدران و برای دومین سال پیاپی بخش مرگنلردر شمال استان گلریزان آزادی برگزار خواهند کرد.

امیر سهرابی مدیر ستاددیه استان آذربایجان غربی گفت:تا به امروز ماحصل برگزاری ۱۵ جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند ۱۶۰میلیارد ریال کمک مردمی به صورت نقدی و ۵۰ میلیارد ریال به صورت تعهدات خیرین می باشد که با پیگیری مسئولین و خیّرین تا پایان ماه رمضان وصول می گردد.

امروز ۲۶ فروردین ماه مراسم جشن آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد برای اولین بار در نوشین شهر ارومیه و نالوس از بخش های اشنویه با حضور مردم و مسئولین برگزار می گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha