دیدار چندساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه
دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه

مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با همراهی ۱۵ نفر از مسئولین و کارشناسان ستاد اداره کل و زندان در روز تعطیل به مدت ۵ ساعت با زندانیان ارومیه در داخل بندها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مراد فتحی مدیرکل به همراه پانزده نفر از مسئولین ستادی و زندان ارومیه ضمن بازدید از کلیه بندها با تقسیم بندی حوزه رسیدگی به درخواست مددجویان، هرکدام از گروههای کاری را در روز تعطیل جمعه به داخل بندها و اتاق زندانیان فرستاد تا با کلیه زندانیان دیدار و به در خواست آنها رسیدگی نمایند.

در دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با مددجویان بندهای زندان ارومیه بیش از ۶۰۰ در خواست برای رسیدگی و جهت طرح در شورای طبقه بندی همچنین پیگیری توسط کارشناسان قضایی و مددکاران اجتماعی ارجاع داده شد.

شناسایی زندانیان معسر و نیازمند، محکومین مالی جرایم غیر عمد همچنین رسیدگی به درخواست اشتغال و طرح در شورای طبقه بندی برای زندانیان واجد الشرایط بهره مندی از ارفاقات قانونی از اقدامات گروه های کاری بود که با همراهی فتحی مدیرکل زندانها به مدت ۵ ساعت به طول انجامید.

مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در پایان بازدید و گفتگو با زندانیان طی جلسه ای با همکاران مجموعه زندان ارومیه بر لزوم سلامت داخل بندها با رعایت انصاف در پاسخگویی و حضورمداوم برای پیگیری امورات زندانیان نیازمند توصیه نمود .

انتهای خبر/

دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه دیدار ۵ ساعته مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha