کد خبر: 7308
۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
فلسطین تنها نیست

پرسنل اداره کل زندانهای خراسان جنوبی و کارکنان زندان ‌های استان یک صدا مظلومیت فلسطین را فریاد زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، کارکنان اداره کل و زندان مرکزی بیرجند همراه با مردم ولایی و با بصیرت شهرستان بیرجند مظلومیت فلسطین را یک صدا فریاد زدند.

بنا براین گزارش: در این راهپیمایی باشکوه که معاونین و کارکنان اداره کل زندانهای استان، مدیر زندان مرکزی، مسئول پیگیری امور بازداشتگاه عمومی و رئیس کانون اصلاح و تربیت حضور داشتند، پرسنل اداره کل و زندانهای مرکز استان همراه با اقشار انقلابی مردم بیرجند صحنه های باشکوهی از اقتدار و عزت را به نمایش گذاشته و بار دیگر با رهبر حکیم و فرزانه جهان اسلام تجدید بیعت کردند و انزجار خود را از غاصبان قدس شریف و دشمنان قسم خورده اسلام و جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

گزارش واصله حاکسیت، شرکت کنندگان با حضور گسترده خود، ضمن اعلام نفرت خود از حرکت ها، تهدیدات ، آزار و اذیت مردم مظلوم فلسطین و هتک حرمت مسجدالاقصی و قدس شریف توسط اسرائیل جنایتکار و استکبار جهانی بار دیگر حمایت خود را ازمردم مظلوم فلسطین در مقابله با استکبار جهانی را به جهانیان نشان دادند.

گفتنی است راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس امسال از میدان ابوذر آغاز و تا میدان قدس ادامه داشت. در پایان راهپیمایی ضمن اعلام قطعنامه روز جهانی قدس مردم روزه دار و ولایی بیرجند در نماز جمعه شرکت کردند.

انتهای خبر/

فلسطین تنها نیست

فلسطین تنها نیست

فلسطین تنها نیست

فلسطین تنها نیست

فلسطین تنها نیست

فلسطین تنها نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha