تقدیر از تلاشگران عرصه مهارت آموزی در هفته ملی مهارت

مسئولین زندان شهرستان نائین جهت تبریک هفته ملی مهارت و تقدیر از رئیس مرکز فنی و حرفه ای و کارکنان آن مرکز، در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نائین حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛ رمضانی رئیس زندان نایین به اتفاق دیگر همکاران جهت تبریک هفته ملی مهارت و تقدیر از رئیس مرکز فنی و حرفه ای و کارکنان آن مرکز، در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نائین حضور یافتند.

رمضانی رئیس زندان نایین ضمن اعلام این خبر گفت: در این دیدار ضمن عرض تبریک به رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان، کارشناسان و مربیان فنی و حرفه ای ، از حضور مربیان فنی و حرفه ای در زندان و آموزش حرفه های مختلف به زندانیان تقدیر کرد.

وی با اشاره به آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده احیاء نفس را از اهداف سازمان زندان ها بیان نموده و آموزش های فنی و حرفه ای را در بخشی از اقدامات در راستای دستیابی به این هدف دانسته و هرگونه تلاش در این راستا را قابل ستایش و تقدیر بیان کرد

پوربافرانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیز ضمن تقدیر از تلاش های رئیس زندان و مسئول اشتغال زندان در ایجاد فضا و موقعیت برای برپایی این کلاس ها ، اظهار امیدورای کرد تا با پیگیری ها و تلاش ها دوره های دیگری نیز در زندان نائین برگزار شود.

دراین دیدار از کارگاه ها و بخش های مختلف مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بازدید و جلسه هم افزایی اداره زندان و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد. انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha