دیدار مردمی مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی در مسجد همراه با آزادی یک زندانی نیازمند
میز خدمت مسئولان قضایی و مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در مسجد محله حاج سید جواد ارومیه

در اجرای طرح دیدار های مردمی مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی اولین میز خدمت شب ۲۱ رمضان در مسجد محله حاج سید جواد ارومیه برپا شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، در اجرای طرح دیدارهای مردمی مسئولان قضایی اولین مراسم میز خدمت در سال جدید با حضور رئیس کل دادگستری ، دادستان و مدیرکل زندان های استان در مسجد محله حاج سید جواد ارومیه برگزار شد.

این برنامه در راستای اجرای برنامه های مردمی برگزاری گلریزان ازادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در مساجد ارومیه برگزار می شد رئیس کل دادگستری و نایب رئیس هیات امناء ستاد مردمی دیه استان با بیش از ۱۵ خانواده و مراجعه کننده برای دیدار های مردمی در مسجد حاج جواد ارومیه گفتگو کرد

در این دیدار مردمی مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی عتباتی را همراهی می کرد با مراجعه مادرسرپرست ۴ سر عائله که فرزند نان آورش در زندان بود و با قبول پرداخت بدهی وی از سوی یکی از خیرین مسجد و دستور رسیدگی سریع ریاست کل دادگستری استان موجبات تسهیل در آزادی مددجوی خانواده نیازمند در شب ۲۱ رمضان مهیا گردید.

مراسم با ضیافت افطار مردمی در حسینیه مسجد محله جاج سید جواد و جمع آوری کمک های مردمی برای گلریزان ازادی زندانیان نیازمند به پایان رسید.

انتهای خبر/

دیدار مردمی مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی در مسجد با آزادی یک زندانی نیازمند دیدار مردمی مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی در مسجد با آزادی یک زندانی نیازمند دیدار مردمی مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی در مسجد با آزادی یک زندانی نیازمند دیدار مردمی مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی در مسجد با آزادی یک زندانی نیازمند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha