محفل انس با قرآن در اداره زندان شهرستان بابل

محفل انس با قرآن با هدف تدبر در آیات قرآن کریم و بهره گیری فکری و علمی از مفاهیم آن و تهذیب و تزکیه نفس در شب لیالی قدر با حضور مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی و زندانیان در زندان شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، محفل نورانی شبی با قرآن کریم با حضور مدیرکل زندانهای استان و جمعی از مدیران اجرایی و قضایی شهرستان های بابل و بابلسر و مددجویان و کارکنان اداره زندان شهرستان بابل در نمازخانه مرکزی این زندان برگزار شد.

این محفل بزرگ انس با قرآن همزمان با شب های لیالی قدر در ماه مبارک رمضان با تلاوت حبیب الله غفاری از قاریان ممتاز و قاری نونهال محمد حسین عظیمی و گروه تواشیح بین المللی آل سین از شهرستان بابلسر به اجرا درآمد.

"علی استادی" مدیرکل زندان های استان مازندران در این مراسم معنوی گفت: ماه رمضان تجلی گاه قران کریم و فرصت ویژه‌ای برای تمرین بندگی و خودسازی است.

وی افزود، محفل انس با قرآن با هدف تدبر در آیات قرآن کریم و بهره گیری فکری و علمی از مفاهیم آن و تهذیب و تزکیه نفس از آغاز ماه رمضان به ویژه در شب های لیالی قدر در فضای بسیار روحانی و معنوی در تمام زندان های استان مازندران برگزار می شود.

مدیرکل زندان های استان مازندران تصریح کرد: محفل انس با قرآن تنها برنامه قرآنی در زندان های استان نیست بلکه علاوه بر این برنامه معنوی جزء خوانی گروهی و انفرادی قرآن کریم ، حفظ سور منتخب ، مسابقات قرآن کریم و تفسیر و ترجمه قرآن توسط اساتید قرآنی و روحانیون زندان به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha