خیرین سردشتی 7 میلیارد ریال به جشن گلریزان کمک کردند

خیرین شهرستان سردشت همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در جشن گلریزان هفت میلیارد ریال کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ،جشن گلریزان سردشت شنبه شب و با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد با همت خیران و حضور مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام و ادیان اهل سنت، امام جمعه سردشت و نلاس، جمعی از اعضای شورای تامین، روسای ادارات، ائمه جمعه، معتمدین و خیران در تالار کسری شهر ربط برگزار شد.

مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام و ادیان اهل سنت گفت: بهترین انسان‌ها نزد خداوند کسانی هستند که با اعمال خود در راستای رضایت خدا و برای خدمت به مردم گام بر می‌دارند.

ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به اینکه مردم سردشت همواره در امور خیر و کارهای خداپسندانه پیش قدم بوده‌اند، اظهار کرد: خداوند به خیران وعده داده که اگر گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنند خداوند نیز در روز قیامت گره آنان را باز خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستان بخشنده بندگان همواره از دستان گیرنده آنها فضیلت بیشتری دارد، افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، اکرام ایتام و حمایت از اقشار ضعیف جامعه نباید به فراموش سپرده شود.

در این مراسم یکی از خیران هزینه مالی آزادسازی یک نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان را تقبل کرد و همچنین سه کودک نیز پول جمع آوری شده در قلک‌های خود را برای کمک به آزادی زندانی اهدا کردند.

سال گذشته به همت خیران این شهرستان با پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بیش از ۳۰ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه آذربایجان غربی، زمینه آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سردشت فراهم شده بود.

شهرستان مرزی سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha