کمک 7 میلیارد ریالی خیران میبدی در آیین جشن گلریزان این شهرستان

جشن گلریزان شهرستان میبد شامگاه جمعه ۱۸ فروردین ماه در پارک بهاران این شهرستان برگزار و خیران 7 میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، این آیین که با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان؛ فرماندار، شهردار ، دادستان ، رئیس دادگستری شهرستان میبد و رئیس زندان شهرستان اردکان ،جمعی از مسئولان ، مردم ، خیران شهرستان میبد همراه بود در پارک بهاران این شهرستان برگزار شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در این جشن ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) از کلیه خیرین و مسئولینی که در برپایی این آیین زحمت کشیده بودند قدردانی کرد و گفت: از مهمترین رسالت های ستاد دیه فرهنگ سازی در راستای گذشت و کمک به همنوعان است که در سال های اخیر با برگزاری جشن های چند هزار نفره با حضور عموم در شهرستان این مهم تحقق یافته است.

سید مسعود عظیمی در ادامه گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی شاهد کاهش ورود افراد به زندان با محکومیت های مالی مانند نفقه ، مهریه ، چک های غیر کلاه برداری و دیه حوادث کارگاهی باشیم.

این مقام مسئول در ادامه از آزادی تعدادی ۱۶۳ محکوم مالی در سال گذشته به همت خیرین و نیکوکاران خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین خیرین شکات بودند که در بسیاری از پرونده ها حتی از اصل خواسته خود نیز مبالغی را گذشت نموده و موجب آزادی این مددجویان در بند شدند.

سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد نیز در ابتدای این آیین ضمن تقدیر و تشکر از مردم و خیرین به دلیل حضور در این جشن گفت: هدف ما از برگزاری این آیین فرهنگ سازی و مشارکت مردم و صنعت گران به آزادی کسانی است که به دلایل غیر عمد و جهل در قانون گرفتار زندان شدند که این افراد بزه کار نبوده و بده کار مالی هستند .

فرماندار میبد در ادامه گفت: امیدواریم تا همه با هم هرکسی در حد توان خود به این امر مهم کمک نموده تا زمینه آزادی ۱۸ محکومی که از این شهرستان در زندانها تحمل حبس مینمایند از بند زندان آزاد گردیده و به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

گفتنی است اجرای نمایش طنز ، گروه سرود و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های اجرایی در این آیین بود.

انتهای پیام //

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha