ضیافت افطار زندانیان زن با حضور مسئولین ارشد قضایی استان اصفهان برگزار شد

زندانیان زندان نسوان اصفهان در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) ضیافت افطار را با حضور مسئولین ارشد قضایی استان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به همت خیریه امام موسی کاظم(ع)،ضیافت افطاری باحضور حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری ،موسویان دادستان مرکز استان ،بابایی مدیرکل زندانهای استان،خیرین خیریه حضرت امام موسی کاظم(ع)،جمعی ازپرسنل و زندانیان زن در این زندان برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری استان در طی سخنانی پیرامون خودسازی وتهذیب نفس در ماه مبارک رمضان، توجه مددجویان را به فیوضات و برکات این ایام معطوف و اظهار داشت: در ماه مهمانی خداوند متعال، درهای رحمت گشوده شده و باید تلاش کرد از برکات وجودی این ماه، نهایت بهره را برد.

همچنین بمناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ونزدیک شدن به لیالی پرفیض قدر،مدت ٧ روز مرخصی به زندانیان دارای شرایط و به تعدادی ازواجدین نیز پایان حبس اعطاگردید.

در این مراسم معنوی دادستان با حضور در جمع مددجویان با آنان دیدار و گفتگو و مسائل و مشکلات آنهارا مورد بررسی قرار دادند.

درپایان خیرین درراستای کمک رسانی به زندان نسوان تعدادی فرش،کولر،آبسردکن،تلویزیون وسبدمعیشتی و همچنین ازطرف خیریه امام موسی کاظم(ع) نیزکارت هدیه١٠٠هزارتومانی و بنیادتعاون زندانیان نیز مبلغ ١٠٠هزارتومان خریدازفروشگاه زندان را به کلیه مددجویان اهدا کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha