خیرین خلخال ۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند

همزمان با میلاد مسعود کریم اهل بیت(ع) و در جشن گلریزانی که به همین مناسبت در خلخال برگزار شد، اهالی نوع دوست این شهرستان ۲میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در این مراسم امام جمعه خلخال، فرماندار، مسئولین قضایی و اجرایی به همراه جمعی از خیرین این شهرستان حضور داشتند.

علی نباتی رئیس دادگستری خلخال، ضمن قدردانی از مشارکت اهالی نیک اندیش این شهرستان در جشن گلریزان گفت: اغلب محکومین مالی زندان خلخال محکومینی هستند که به لحاظ ناتوانی مالی در پرداخت بدهی خود از جمله دیه، نفقه، مهریه و پرداخت خسارات مالی ناشی از حوادث رانندگی ناخواسته به زندان گرفتار شده‌اند که امیدواریم با کمک‌های مالی مردم خیرخواه این شهرستان شاهد آزادی تمامی این زندانیان باشیم.

خیرین خلخال ۲میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند

وی با اشاره به اینکه شهرستان خلخال از لحاظ میزان کمک‌های جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان رتبه برتر استانی را دارد، افزود: سال گذشته در ازای جمع‌آوری ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال کمک مردمی و۱۷میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال از سوی ستاد دیه استان، زمینه آزادی ۱۷زندانی مالی فراهم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جشن‌های گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، انتظار می‌رود که تا پایان این ماه پرفضیلت مبالغ جمع‌آوری شده برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزایش یابد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha