تعامل خوب زندان با دستگاه قضا ستودنی است

مدیرکل زندان‌های استان به همراه معاونین، رؤسای ستادی، مدیر زندان مرکزی و رئیس بازداشتگاه موقت با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری، با وی دیدار کردند. حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری در این دیدار گفت: هم‌راستایی سیاست‌ها، همکاری و همدلی مجموعه دادگستری و زندان، از دلایل مهم اجرای گسترده عفو اخیر رهبری در زندان‌های استان کرمان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، به ارائه گزارشی در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان در ایام نوروز و اقدامات صورت گرفته در خصوص امنیت زندان‌ها در آغاز سال جدید پرداخت و گفت: حمایت و همدلی مجموعه قضایی در سال گذشته با زندان‌ها، موجب برقراری امنیت در زندان‌های استان شد.

حجت‌الاسلام حمیدی رئیس‌ کل دادگستری، ضمن آرزوی موفقیت در سال جدید، به استفاده بهتر از ایام ماه مبارک رمضان در زندان‌های استان، تأکید کرد.

وی با اشاره به تعامل و همدلی خوب همکاران زندان‌های استان با قضات، دادیاران و همکاران قضایی، گفت: هم‌راستایی سیاست‌ها، همکاری و همدلی مجموعه دادگستری و زندان، از دلایل مهم افزایش امنیت و اجرای گسترده عفو اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زندان‌های استان شده است.

حجت‌الاسلام حمیدی، ابراز امیدواری کرد این تعامل و همکاری موجب دستیابی بهتر به اهداف و برنامه‌های قوه قضاییه و مجموعه زندان در استان شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha