کد خبر: 6986
۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
جشنی بزرگ که همه به آن دعوتند

مدیرکل زندان‌های استان کردستان با تاکید بر اینکه بخشش مال موجب آمرزش گناهان و رزق و فروانی در مال می شود، گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با جشن گلریزان فرصتی مغتنم جهت سبقت در امور خیرخواهانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان در دیدارهای جداگانه با مدیرکل ثبت اسناد و املاک و مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کردستان از آمادگی این اداره کل جهت برگزاری جشن گلریزان خبر داد و گفت: گلریزان یک عمل اجتماعی خداپسندانه در کمک به زندانیان نیازمند است که این بخشندگی سبب زیادی مال، ایجاد روح فداکاری در انسان و آمرزش گناهان می‌شود.

جشنی بزرگ که همه به آن دعوتند

وی رسالت ستاد دیه را کمک به آزادی زندانیان مالی و دیه در جرائم غیرعمد، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به سلامت جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت عنوان کرد و اظهار داشت: قطعأ حضور پرشور مسئولان و خیرین نیک اندیش در جشن گلریزان امسال موجب آزادی تعداد بیشتری زندانی جرائم غیر عمد از زندان می شود.
اشاره به آیات قرآن کریم درخصوص دستور به احسان و بخشندگی و همچنین بهره‌مندی از فضایل و برکات معنوی ماه مبارک رمضان و شب های قدر از دیگر مباحث مطرح شده از سوی مدیران در این دیدارها بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha