کمک ۴ میلیارد ریالی خیرین بزینه رود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان زنجان

بخش بزینه رود در شهرستان خدابنده اولین میزبانی خود در گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را جشن گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،در این مراسم که با حضور خیرین و نیکوکاران بخش بزینه رود برگزار شد،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن تقدیر و تشکر از همت والای خیرین انسان دوست این بخش گفت: بحمدا.. هر سال در استان زنجان شاهد رشد و توسعه فرهنگ دستگیری از همنوعان هستیم به گونه‌ای که عزم راسخ مردم فهیم استان ،زنجان را به بهشت خیرین کشور تبدیل کرده است.

بنیادی با اشاره به پویش آزادی زندانیان در سال های گذشته افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۳۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با همت شما خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند و امیدوارم امسال نیز با نیت خیر شما مردم انساندوست شاهد آزادی کلیه زندانیان جرائم غیرعمد استان باشیم.

مدیر کل زندان های زنجان در جمع مسئولین و خیرین بخش بزینه رود خاطر نشان کرد: ماه رمضان فرصت خودسازی است و تلاش برای خوشحالی همسر،فرزندان و پدر و مادر زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد نشان دهنده بالاترین درجه انسانیت است.

لازم به توضیح است اولین جشن گلریزان بخش بزینه رود شهرستان خدابنده با حضور امام جمعه، مسئولین قضایی و اجرایی و خیرین و نیکوکاران بخش بزینه رود در شهر زرین رود برگزار و در پایان این مراسم مبلغ ۴ میلیارد ریال از سوی خیرین و نیکوکاران این بخش جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان زنجان واریز گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha