کارمند ندامتگاه قزلحصار مددکار برتر زندان‌های کشور شد

مسئول واحد مددکاری ندامتگاه قزلحصار از سوی معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها به عنوان کارمند برتر زندان‌های کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، طی آئینی از غفار تاتی مسئول مددکاری ندامتگاه قزلحصار به عنوان کارمند برتر زندانهای کشور تقدیر شد.

مدیرندامتگاه‌قزلحصار با اعلام این خبر افزود: مددکار اجتماعی به عنوان یک متخصص، وضعیت فرد، خانواده، امکانات، نقاط قوت و ضعف را بررسی می‌کند و بر مبنای نیازهایی که فرد یا خانواده دارد نیازها را اولویت‌بندی می‌کند و خواسته آنان را در راستای سیاست های سازمان جامعه عمل می پوشاند.

اشکان‌کمالی هدف مددکاری را اصلاح و بازتوانمندسازی افراد آسیب دیده جامعه در زندان عنوان نمود و افزود: مهمترین هدف مددکاران در زندان‌ها این است که فرد و یا افراد آسیب دیده به زندگی مستقل به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر بازگردند و توانمندسازی آنان هدف اصلی مددکاری است، برای رسیدن به این درجه توانمندسازی نیاز است حمایت‌های معیشتی به خصوص مسائل مربوط به سلامت جسمانی و درمانی مورد پیگیری قرار بگیرد.

کمالی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد سال گذشته مددکاران ندامتگاه‌قزلحصار اظهارداشت: دیدار با خانواده‌ها بمنظور رفع مشکلات معیشتی، رفاهی، قضایی و اخذ رضایت شکات از موارد بسیار مهم مددکاران در سال گذشته بوده که شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha