اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد

در دیدار مدیر کل زندان‎های استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر لزوم توجه به زندانیان جرائم غیرعمد وبدهکاران مالی تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، در این دیدار که معاونین اداره کل و احمدی مدیرنمایندگی ستاد دیه استان منصور بیژنی را همراهی میکردند؛ مدیر کل زندانها گفت: زندان نه ایجاد کننده جرم است نه تولید کننده مجرم، زندانی معلول آسیب هایی است که برای رفع آن از پیکره اجتماع می بایست همه ارگانها بسته به مأموریت تخصصی و اجتماعی خود وارد عرصه شوند .

وی افزود: ما از همکاری همه نهادهای تأثیرگذار در چرخه اصلاح و تربیت و توانمندسازی زیرساختهای مرتبط در سیستم زندان به گرمی استقبال می کنیم که در این راه دانشگاه علوم پزشکی همگام با زندان های استان همکاری های خوبی ارائه داده اند.

بیژنی در ادامه بیان داشت: در مراکز ندامتگاهی استان زندانیانی وجود دارند که بزهکار و مجرم نیستند لذا بنا به مشکلات مالی و نداری وارد زندان شده که نیازمند توجه همه ی مردم، خیرین و نیکوکاران و دستگاههای مردم نهاد هستند تا در این ایام ماه مبارک رمضان از زندان آزاد گردند.

مدیر کل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با تعداد نیروی زیاد می تواند در پویش کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یاری رسان خانواده ها و زندان ها باشند.

دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این دیدار عنوان داشت: مجموعه دانشگاه تلاش و اهتمام خود را برای جمع آوری کمکهای نقدی جهت کمک به آزادسازی زندانیان مالی و غیر عمد اعلام می کند تا در این امر خدا پسندانه و خیر خواهانه نیز تشریک مساعی داشته باشد.

انتهای خبر/

اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha