تلاش همه مسئولین مهاباد معطوف به انتقال زندان به خارج از محدوه شهری است
مراد فتحی ، مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در دیدار با مسئولین شهرستان مهاباد جهت انتقال زندان قدیمی به خارج از شهر

در بازدید عصرگاهی هشتم فروردین از محل زمین برای ساخت زندان شهرستان مهاباد مسئولین بر اهتمام جدی نسبت به انتقال زندان قدیمی به محدوه خارج از شهر تاکید کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، طی سفر مراد فتحی مدیرکل زندان های استان برای دیدار شبانه با کارکنان و زندانیان مهاباد در عصر روز هشتم فروردین با هماهنگی فرماندار و مسئولین شهرستان از زمین اختصاص یافته برای احداث زندان جدید بازدید کردند.

در این بازدید فرماندار شهرستان مهاباد به همراه هیاتی از مسئولین و فرمانده سپاه و منطقه انتظامی ،مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان را همراهی می نمودند ضمن بازدید از زمین مذکور در جاده مهاباد به ارومیه و بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه واگذاری و استقرار جهت ساخت زندان جدید بر تسریع در این امر مهم تاکید نمودند .

فتحی بعد از بازدید و جلسه در فرمانداری شهرستان مهاباد در خصوص مشکلات زندان قدیمی در داخل محدوده شهری با تقدیر از همدلی مسئولین شهرستان مهاباد در انتقال زندان قدیمی به حاشیه امن شهر گفت در صورت اتمام امورات حقوقی واگذاری زمین نسبت به ساخت آن با سرعت بیشتری اقدام خواهد شد .

مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی بعد از دیدار و جلسات با مسئولین شهری شبانه از زندان مهاباد بازدید و با کارکنان ، پرسنل وظیفه و زندانیان در محل خدمت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha