اولین سازش قتل در سال۱۴۰۲؛ رضایت اولیاء دم در زندان میاندوآب

به یمن ایام ماه مبارک رمضان و با شعار "به عشق علی(ع) می بخشم" اولین سازش پرونده قتل و اخذ رضایت از اولیاء دم در زندان شهرستان میاندوآب حاصل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان از حصول اولین سازش قتل در سال۱۴۰۲ به یمن ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان میاندوآب خبر داد.

عتباتی در این زمینه گفت:در پرونده بازپرسی دادسرای شهرستان میاندوآب یک فقره قتل عمدی تحت بررسی و تحقیقات مقدماتی بازپرسی قرار داشت و اولیای دم مرحوم ع.س شکایت قتل عمدی خود را از متهم م.ل در این شعبه بازپرسی مطرح و تقاضای مجازات متهم را داشتند. عتباتی افزود، علت این اتفاق ناگوار اختلاف حساب مالی مقتول و متهم بود که با ورود هسته های جهادی بخشایش و اعضای شورای حل اختلاف، مسئولین دادگستری ،بازپرس رسیدگی کننده و رئیس زندان میاندوآب اولیای دم پس از مرتفع شدن موضوع اختلافات مالی از شکایت خود صرفنظر کردند و رضایت خود را به متهم اعلام و او را از مجازات رهایی بخشیدند.

عتباتی افزود، به یمن ایام ماه مبارک رمضان و با شعار به عشق علی(ع) می بخشم اولین سازش قتل در حوزه قضایی میاندوآب حاصل شد و ان شاالله به حق مولای متقیان دعاوی و اختلافات مردم با گذشت و صلح و سازش و رفع کینه و کدورت ختم به سازش و مصالحه گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha