سال گذشته خیرین استان فارس ۲۰میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند

امسال علاوه بر جشن‌های گلریزان به ابتکار صدا و سیمای استان فارس و با همکاری شهرداری و ستاد دیه استان پویش سهم هر هم استانی ۴۰هزار تومان، در حال برگزاری است و در این پویش هر نفر با واریز  ۴۰ هزار تومان، به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های استان فارس در گفتگو با صدا و سیمای مرکز فارس گفت: تعداد قابل توجهی از هموطنان و هم استانی های عزیز به جرم بدهکاری و جرایم غیرعمد در زندان ها نگهداری می شوند بدهکاری این افراد رو بررسی و با توجه به جمعیت استان، سهم هر استان فارسی ۴۰هزار تومان می باشد که امیدواریم هم استانی های عزیز در این پویش که تا پایان ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد مشارکت و کمک کنند.

اسحاق ابراهیمی با اشاره به ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود گفت: ان شاالله با کمک‌های هم استانی های عزیز و جمع آوری این کمک ها بتوانیم مشکلات حدود ۱۰۰۰ نفر از هم استانی های عزیز که به جرم غیرعمد و ناخواسته در زندان ها گرفتار شده اند را مرتفع که از زندان آزاد شوند.
وی یادآور شد: هم استانی های عزیز و خیرین در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان به ستاد مردمی استان کمک کردند که با این مبلغ، موفق شدیم تعداد ۵۲۱ نفر از هم نوعان خود که به جرم غیر عمد در زندان‌ها بودند را از زندان‌ها آزاد کنیم.
مدیرکل زندان های فارس ضمن قدردانی ویژه از شکات پرونده ها گفت: شکات پرونده ها واقعا بزرگترین خیرین ستاد دیه بودند که در سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از حق خود گذشت کردند و ما با پرداخت حداقلی ها توانستیم مشکل این افراد را مرتفع کنیم.
ابراهیمی اضافه کرد: شماره کارت بانک ملت ستاد دیه استان ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱۰ می باشد و هم استانی های عزیز می توانند مبالغی که مد نظرشان می باشد را به این شماره ها واریز کنند.
وی اضافه کرد: ان شاالله با جمع‌آوری این کمک ها بتوانیم این همنوعان را از زندان‌ها آزاد کنیم و این اطمینان خاطر را به هم استانی های عزیز می دهیم که شرایط احراز کمک به این افراد اول اینکه؛ جرائم غیرعمد باشند و برای اولین بار مرتکب اشتباه شده و بدهکار باشند و دوم اینکه فردی که یک بار از تسهیلات ستاد دیه استفاده کرده باشد برای بار دوم از محل کمک‌های مردمی ستاد دیه نمی تواند استفاده کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha