طرح‌های قرآنی با محوریت «جهاد تبیین» در زندان‌های اردبیل

جابر عبدی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های اردبیل، با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان از اجرای طرح‌های قرآنی با محوریت جهاد تبیین در مقاطع مقدماتی و پیشرفته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در راستای تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اشاعه جهاد تبیین و به منظور ارتقای سطح آگاهی و بصیرت افزایی گروههای هدف در زندان، برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت جهاد تبیین در زندان‌های اردبیل برگزار می شود.

طرح‌های قرآنی با محوریت«جهاد تبیین» در زندان‌های اردبیل

طرح‌های قرآنی با محوریت«جهاد تبیین» در زندان‌های اردبیل

طرح‌های قرآنی با محوریت«جهاد تبیین» در زندان‌های اردبیل

جابر عبدی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان، با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان و لزوم بهره‌مندی از ظرفیت این ماه مبارک در خودسازی و تقویت ایمان گفت: مراکز دارالقران در زندان‌های استان با برگزاری کلاس‌های متنوع آموزشی و بهره‌گیری از استادان و خطیبان برجسته حوزه و دانشگاه، کارگاه‌های آموزشی جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود: گروه‌های هدف در مراکز تامینی بایستی حقایق آنچه در جامعه می‌گذرد را بدانند و با ترفندهای دشمنان و تهاجم‌های فرهنگی آنان آشنا باشند لذا این مهم را می‌توان از منظر قرآن و سیرت انبیا و اولیای الهی آموزش داد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha