تجلیل از بازنشستگان زندانهای استان گلستان

به مناسبت روز خانواده و بازنسشتگان، مدیرکل زندانهای استان گلستان از بازنشستگان عرصه اصلاح و تربیت تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان: به مناسبت روز خانواده و بازنشستگان و به منظور تقدیر و تجلیل از سالها تلاش و زحمات کارکنان بازنشسته زندانهای استان گلستان ، مراسمی با حضور غلامرضا سرلک مدیرکل و جمعی از کارکنان بازنشسته در سالن جلسات اداره کل زندانهای استان برگزار شد.

غلامرضا سرلک ضمن تبریک این روز، کارکنان بازنشسته زندانها را پدران معنوی زندانها خطاب کرد و گفت: کارکنان زندانها با توجه به کار طاقت فرسای زندانبانی و کمبودها با تمام وجود سال ها در عرصه اصلاح و تربیت تلاش نمودند کوله باری از تجربیات را برای ما به یادگار گذاشتند.

مدیرکل زندانهای گلستان با بیان اینکه تجربیات نیروی انسانی هرسازمان سرمایه پس انداز شده است، افزود: بنا داریم با ایجاد اتاق فکر با مشارکت کارکنان بازنشسته زندانها، از تجربیات گرانبهای این عزیزان استفاده نماییم ، زیرا اعتقاد داریم بهره گیری از تجربیات درکنار نوآوری ها نتیجه مطلوبی را در بر خواهد داشت.

در ادامه کارکنان بازنسشته مشکلات و پیشنهادات خود را بیان نمودند که از سوی مدیرکل زندانهای استان پاسخ داده شد و در انتهای مراسم نیز از بازنشستگان با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از سوی مدیرکل ، تجلیل شد.

پایان خبر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha