کمک 1.5 میلیاردی ریالی مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد گفت: مردم خیر یزد با همکاری مسئولان سال گذشته ۲۲۲ میلیارد ریال برای آزادی ۱۶۳ محکوم جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، رضا مقبلی چهارشنبه شب در هشتمین جشن گلریزان مهریز یزد که با حضور مردم و خیران در مجموعه فرهنگی و تفریحی منطقه برگزار شد، افزود:از این مددجویان ۱۰۸ مددجو محکومان مالی، ۳۶ نفر محکوم به پرداخت مهریه، ۱۵ مددجو محکوم نفقه، ۲ محکوم در رابطه با دیه حادثه کار و ۲ نفر نیز به پرداخت دیه غیرعمد محکوم بودند.

وی ادامه داد: امسال همانند سنوات گذشته جشن گلریزان در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان با همکاری مردم به خصوص خیران نوعدوست و همیاری و پیگیری مسئولان امر در فضایی معنوی برگزار می‌شود و این اقدام خیرخواهانه نقش مهمی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دارد.

کمک 1.5 میلیاردی ریالی مهریزی ها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

این مقام مسئول بیان کرد: ستاد دیه استان با همکاری نهادها، تشکل‌ها و مردم، کار فرهنگ‌سازی و جلوگیری از ورود افراد با محکومیت‌های مالی غیرعمد به زندان را جزو رسالت مهمی می‌داند که طی سال گدشته در این ارتباط کارهای خوبی صورت گرفته و امسال تداوم دارد.

مقلبی از پیگیری و همکاری مردم و مسئولان شهرستان مهریز برای برگزاری هشتمین جشن گلریزان در شهرستان قدردانی کرد و گفت: برگزاری این برنامه‌ها در مناطق مختلف می‌تواند در آزادی زندانیان مالی بسیار نقش‌آفرین باشد و همکاری مردم و خیران نیاز است .

در این برنامه که هشتمین همایش گلریزان مهریز بود، با همراهی صاحبان صنایع، هنرمندان، ورزشکاران و مردم دارالولایه مهریز، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ستاد دیه استان یزد جهت آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد پرداخت شد.

کمک 1.5 میلیاردی ریالی مهریزی ها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است که فعالیت امدادرسانی دارد و تنها در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی فعالیت می‌کند و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌ نمایندگی ستاد دیه استان به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ نزد بانک ملی، شماره حساب ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* واریز کنند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha