بازدید نوروزی مدیرکل زندان‌های زنجان از زندان‌های استان

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در زندان‌های مرکز استان ضمن تبریک سال نو به همکاران زندان‌ها، از تلاش های شبانه روزی پرسنل در ایام نوروز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،به مناسبت فرا رسیدن سال جدید حجت الاسلام والمسلمین بنیادی به همراه معاونین و مسئولین واحدهای نظارتی در زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان حاضر و از نزدیک با کارکنان ،پرسنل وظیفه و مددجویان دیدار کرد.

در این بازدید مدیر کل زندان های زنجان از تلاش های شبانه روزی پرسنل زندان های استان در ایام نوروز قدردانی و گفت :بی شک حضور شبانه روزی پرسنل زندان ها نقش بسزایی در توسعه نظم، آرامش و امنیت جامعه داشته و در این خصوص قدردان خدمات این عزیزان هستیم .

بنیادی رسیدگی به مشکلات اقشار مختلف در زندان ها را اصلی‌ترین وظیفه سازمانی دانست و خاطرنشان کرد: در اولویت قرار دادن حل مشکلات زندانیان مخصوصاً در ایام تعطیل عامل بسیار مهم در افزایش امنیت زندان ها و به حداقل رساندن آسیب های داخل زندان است که در این خصوص همکاران می بایست اهتمام ویژه داشته باشد .

لازم به توضیح است در این بازدید مدیر کل زندان ها از کلیه اندرزگاه ها، اماکن فرهنگی ،بهداشتی، درمانی و کارگاه های اشتغال زندان های مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان سرکشی و بر افزایش هوشیاری نیروهای شاغل تاکید نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha