قدردان صبر و تحمل همسران کارکنان زندان‌ها هستیم

مدیر کل زندان های زنجان در ضیافت افطاری کارکنان زندان های مرکز استان از همراهی همسران و فرزندان کارکنان زندان ها تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بنیادی در جمع کارکنان ،بازنشستگان و خانواده های آنان گفت :بدون شک کار زندانبانی سخت و دشوار است و این شغل قابل مقایسه با سایر کارهای اجرایی و قضایی نبوده و نیازمند صبر و حوصله و تحمل است.

بنیادی افزود :اگر کارمندی در مجموعه زندان ها و مخصوصاً در شرایط سخت و دشوار و بحرانی با تمرکز در محل خدمت حاضر می گردد قطعاً این کار به پشتوانه حمایت های روحی و روانی همسران و فرزندان آنها شکل گرفته است که در این خصوص قدردان فداکاری این عزیزان هستیم .

مدیر کل زندان های زنجان با اشاره به اهداف برگزاری ضیافت افطاری کارکنان زندانها اظهار کرد: اصلی ترین هدف برنامه از برگزاری این ضیافت افطاری قدردانی از یکسال تلاش همکاران در مجموعه زندان ها و تجلیل از همسران و فرزندان پرسنل خدوم زندانهاست و در کنار آن آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌های پرسنل با یکدیگر و ایجاد حس باهم بودن و یک خانواده بودن است.

لازم به توضیح است در مراسم ضیافت افطاری کارکنان زندان های مرکز استان برنامه مولودی خوانی برگزار و مسابقات مختلف در بین کارکنان، فرزندان و همسران کارکنان با اهدای جوایز نقدی انجام شد.

همچنین در این برنامه و در راستای اجرای برنامه های جوانی جمعیت مدیرکل زندان‌های استان کارکنان زندانهای زنجان را که در سال گذشته صاحب فرزند شده یا ازدواج کرده بودند با اهدای لوح تبریک و هدایای نقدی مورد تشویق قرار دادند.

انتهای خبر/

قدردان صبر و تحمل همسران کارکنان زندان‌ها هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha