برگزاری ۳۶۷ دوره آموزشی مهارت‌های اساسی زندگی ویژه خانواده زندانیان خراسان رضوی

در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۱ هزار نفر از اعضاء خانواده زندانیان خراسان رضوی در دوره های آموزشی با محوریت صیانت از بنیان خانواده شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، مدیرکل زندان های استان در تشریح این خبر گفت:با توجه به اینکه حمایت از خانواده زندانیان یکی از اولویت های ابلاغی سازمان زندانها است ،انجمن های حمایت از زندانیان استان در راستای تحقق این تکلیف اجتماعی ، علاوه بر حمایت‌های مادی ، در سال ۱۴۰۱با برنامه ریزی هدفمند و به صورت سازمان یافته ۳۶۷ دوره آموزشی با هدف صیانت از بنیان خانواده زندانیان برگزار کردند.

جانفدا در ادامه افزود:در این دوره های آموزشی که با محوریت آموزش مهارت های اساسی زندگی ، ازدواج آسان و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص طلاق و اعتیاد زیر نظر اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار شد، تعداد ۱۱ هزار نفر از اعضاء خانواده زندانیان شرکت کردند.

وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از حبس سرپرست خانواده زندانیان افزود: با زندانی شدن یک فرد، خانواده وی و به تبع آن جامعه در معرض آسیب های اجتماعی متعدد قرار میگیرند که انجمن های حمایت از زندانیان استان با حمایت های مادی و معنوی و برگزاری این دوره های کاربردی نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی این قشر آسیب پذیر ایفا میکنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha