مهارت آموزی هنر تبدیل کردن دانایی به تواناییست

سرپرست اداره کل زندانهای استان خرایان جنوبی به مناسبت روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی گفت: مهارت آموزی هنر تبدیل کردن دانایی به تواناییست.

🌺بسم الله الرحمن الرحیم

مهارت آموزی هنر تبدیل کردن دانایی به تواناییست. انسان های ماهر می دانند که دانستن برای توانستن کافی نیست و این آگاهی برای رشد و تعالی کشور حیاتی است. روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی، مناسبتی ملی برای پاسداشت این تفکر و همه کسانی است که در این مسیر گام بر می دارند. وظیفه ماست که همکارانی که با تلاش و خلاقیت می کوشند تا فعالیتهای مهارت آموزی را توسعه دهند، مربیان عزیز و گرانقدری که سمبل توانایی و خودباوری هستند و انگیزه شگرف آنها برای تربیت قشر آسیب دیده زندانیان، با تمام دشواری ها و موانع، بی انتهاست؛ و در نهایت مهارت آموزانی که با وجود مشغله های روحی و روانی با انگیزه فراوان در مسیر کسب دانش گام برمی دارند، قدر بدانیم و بر صدر بنشانیم.

این روز را به همه علاقه مندان و فعالان عرصه مهارت آموزی تبریک عرض نموده و برایشان توفیق، عزت و سربلندی آرزومندم. از زحمات همه همکاران عزیز و گرانقدرم در اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان خراسان جنوبی صمیمانه قدردانی می کنم که با وجود محدودیت ها و تنگناهای موجود، صادقانه و با انگیزه در مسیر تعالی امر مهارت آموزی و اشتغال زندانیان تلاش می کنند.

امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم در کنار هم با همدلی و همکاری، مأموریتها و مسؤولیتهای خود را در مسیر تحقق الویت های سازمان زندانها علی الخصوص توسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان به انجام رسانیم.

🌹علی عبدی

سرپرست اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان خراسان جنوبی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha