بازدید نوروزی مدیرکل زندان‌های استان قزوین از خانواده زندانیان

مدیرکل زندانهای استان قزوین در ایام نوروز از منزل خانواده زندانیان بازدید و با آنها دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در حاشیه بازدید از منزل خانواده زندانیان اظهار داشت: کسی که مرتکب جرم ‌شده و روانه زندان می شود؛ متأسفانه خانواده او بیشتر مجازات می‌شود. چرا که با تحمل حبس سرپرست خانواده منبع درآمد آنها قطع شده و خانواده این گروه از افراد درگیر مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه با تأسیس و راه اندازی انجمن های حمایت زندانیان، بخشی از مشکلات معیشتی خانواده‌ زندانیان برطرف گردیده و لیکن ظرفیت های حمایتی انجمن پاسخگوی نیاز خانواده های تحت پوشش نبوده و باید با در اختیار قرار دادن امکانات بیشتری از جمله تسهیل در ایجاد کسب درآمد برای انجمن ها، خانواده‌های زندانیان تحت پوشش کامل قرار گیرند.

مدیرکل زندانهای استان اذعان داشت: به حول وقوه الهی و سیاست های سازمان زندانهای کشور، زمینه فرصت شغلی در دوران تحمل حبس برای اکثر زندانیان فراهم شده و با پرداخت دستمزد، بخشی ازامرار ومعاش خانواده آنها تأمین می شود.

این مقام مسؤل متذکر شد: باید به کمک همه نهادهای ذیربط، کارآفرینان و خیرین شریف و نیکوکار شرایطی ایجاد کنیم تا در غیاب زندانی، شرایط زندگی بر زن و فرزندان وی سخت نشده وآسیب اجتماعی دیگری برای آنها ایجاد نگردد.

دراین بازدید کارت هدیه و بن کالا به ارزش سی میلیون ریال و شیرینی، میوه وآجیل به خانواده زندانی اهداء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha